maandag 18 april 2022

Jules Verne - Lîle mysterieuse

Journey 2 - the mysterious island 

Nooit gedacht dat een film mij zou verleiden, om opnieuw een boek vast te nemen, en het ook daadwerkelijk te lezen. De leesmoeheid (of verslaving sloeg bij mij zowat zes jaren geleden toe, en niets kon mij er nog toe brengen, een boek vast te nemen.

Wel, deze film was spannend, en met de nodige humor bereikte inderdaad dit doel. 

Ik opteerde wel voor een ander boek van Jules Verne, namelijk "Cinq semaines en ballon". Wordt vervolgd.

---

Je n'aurais jamais pensé qu'un film me donnerait envie de reprendre un livre et de le lire. La fatigue (ou l'addiction) de la lecture m'a frappé il y a environ six ans, et rien ne pouvait me faire reprendre un livre.

Eh bien, ce film était passionnant et, avec l'humour nécessaire, a effectivement atteint cet objectif. 

J'ai cependant opté pour un autre livre de Jules Verne, à savoir "Cinq semaines en ballon". A suivre.

---

I never thought that a film would tempt me to pick up a book again and actually read it. Reading fatigue (or addiction) hit me about six years ago, and nothing could make me pick up a book again.

Well, this film was exciting, and with the necessary humour, did indeed achieve this goal. 

I opted, however, for another book by Jules Verne, namely "Cinq semaines en ballon". To be continued.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten